3.19.2013

"Γράμμα στη γιαγιά μου"

Η συγκίνηση και μόνο μιας γιαγιάς από το γράμμα που της έγραψε η εγγονή της, Πηνελόπη, με αφορμή το θέμα μιας έκθεσης στο σχολείο, ήταν η αιτία για να την δημοσιεύσουμε και εμείς εδώ στο Mommy's Fairytales και να της ευχηθούμε γρήγορη ανάρρωση. Άλλωστε οι πιο γλυκιές ιστορίες είναι αυτές που βγαίνουν από τις μικρές καθημερινές μας στιγμές.:



Μαραθώνας 18/2/13

Λατρεμένη μου γιαγιάκα,

Σου γράφω για να σου πω πόσο χαίρομαι που βγήκες από το νοσοκομείο. Είδες που όλα πήγαν καλά; Οι γιατροί είπαν στη μαμά πως σύντομα θα νιώθεις καλά και ότι ξεπέρασες τη δυσκολία, γιαγιούλα μου. 
Σήμερα πήγα στο σχολείο και ήμουν τόσο ευτυχισμένη. Ειδικά μόλις άκουσα ότι θα γράψουμε γράμμα για την γιαγιά σκέφτηκα ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για να σου πω πόσο μεγάλη είναι η χαρά μου γύρισες στο σπίτι. 
Ανυπομονώ να έρθει το Σάββατο για να σε συναντήσω. Μάλιστα, θα σου φέρω το αγαπημένο σου γλυκό κι ένα βιβλίο λογοτεχνικό. Θέλω να συζητήσουμε και να γελάσουμε πολύ. Έχω μάθει και καινούργια ανέκδοτα. 
Κάθε μέρα προσεύχομαι να μας έχει ο Θεούλης όλους καλά. Έχε πίστη, γιαγιάκα μου και θα τα καταφέρουμε όλα.

Με πολύ αγάπη 
η εγγονή σου 
Πηνελόπη

Δεν υπάρχουν σχόλια: