5.07.2013

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ


Μετά από μερικές μέρες ξεφαντώματος και μια μέρα ξεκούρασης, σήμερα το πρωί, ξυπνήσαμε με έμπνευση, ο γιόκας μου κι εγώ....
Με πρωτεργάτη τον μικρό μου, σκαρώσαμε διάφορα στιχάκια, για το λαγό του Πάσχα, για έναν Ταύρο πονηρό, αλλά αυτό που μας άρεσε πιο πολύ είναι το παρακάτω, που θέλουμε να το μοιραστούμε και με τους φίλους μας στο σχολείο ...πάλι σας φορτώνουμε κυρία Σοφία ;-)

Ως περήφανη μαμά - κουκουβάγια δεν γίνεται να μην το παρουσιάσω και εγώ μέσα από blogακι μου. Η πρώτη στροφή και ο τελευταίος στίχος είναι αποκλειστικές δημιουργίες ΦΟΙΒΟΥ (ε, τον 5χρόνο γιου μου εννοώ, που δεν είναι ...ακόμα... διάσημος)



Ας διασκεδάσουμε όλοι μαζί παιδιά!
Τραγουδήστε όλοι δυνατά!
Τα παιχνίδια φέρτε με χαρά!
Για να παίξουν όλα τα παιδιά!

Χαρούμενα κι ομαδικά,
Αγκαλιασμένα κι αδελφικά,
φιλαράκια είμαστε όλα τα παιδιά!
Και θέλουμε να ζούμε ειρηνικά!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: